Monday 13 July 2015

تصویب لایحه برای تضمین امنیت و حفاظت اشرفی‌ها در لیبرتی

 
سلام
شنيدن خبر پيروزي بزرگ ديگري كه دشمن كور كن و روشنايي بخش دل دوستان هست به من اين انگيزه را داد كه به آن اشاره كنم كه البته با استقامت و پشتكار و ايستادگي بر سر اصول اين مقاومت امكان پذير شده و بر اساس همان اصل پايه اي خانم مريم رجوي است كه مي گويد ”مي توان و بايد”.
موضوع از اينجا شروع شد كه در روز 4 ژوئن 2015، سناتور ”روی بلانت” رئیس کمیته قوانین، عضو ارشد کمیته اطلاعات و نایب ‌رئیس کمیته کنفرانس حزب جمهوریخواهان در سنای ایالات متحده لایحه تضمین سلامتی و امنیت مخالفان ایرانی در کمپ لیبرتی در عراق را در اجلاس رسمی سنا معرفی کرد.
به دنبال آن در روز سه‌شنبه 23 ژوئن این لایحه که به‌ ابتکار سناتور بلانت و سناتور دموکرات ”جین شهین” عضو ارشد کمیته خارجی و کمیته قوای مسلح معرفی شده بود به کمیته خارجی سنای ایالت متحده ارجاع داده شد.سپس در پی تصویب لایحه بودجه وزارت‌خارجه آمریکا در دسامبر سال گذشته میلادی (آذر 93) شامل الحاقیه مربوط به اشرف و لیبرتی و تبدیل آن به قانون لازم‌الاجرای ایالات متحده، روز 25 ژوئن لایحه جدید ارائه‌ شده برای تضمین امنیت و حفاظت اشرفی‌ها در لیبرتی در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا طی جلسه‌یی به ‌ریاست سناتور باب کورکر رئیس این کمیته، با اکثریت آرا به‌تصویب رسید.
لايحه به تصويب رسيده كه شماره آن ۱۶۴۳S مي باشد از وزیر خارجه آمریکا خواهان گزارش‌دهی درباره اقدامات صورت‌گرفته برای تأمین امنیت و حفاظت اشرفی‌ها در لیبرتی می‌شود و تأکید می‌کند: «طی مدتی که نباید بیش از 30 روز بعد از تصویب این قانون بطول بيانجامد، وزیر خارجه باید به کمیته روابط خارجی سنا و کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان یک گزارش مکتوب ارائه کند که در این مورد یک ارزیابی بدهد که آیا دولت مرکزی عراق اقدامات لازم و کافی را برای تضمین امنیت و حفاظت مخالفان مستقر در کمپ لیبرتی، عراق، اتخاذ می‌کند یا خیر؟».
خواستم با  تبريك به همه مجاهدين و اشرف نشانان در سراسر جهان كه دراين كارزار مقاومت شركت داشتند خوشحالي خودم را هم ابراز كرده باشم.
به اميد روزي كه ما ايرانيان بتوانيم حق واقعي خودمان كه آزادي و رهايي ايران عزيز از چنگ اين آخوندهاي فريبكار هست را محقق كنيم.

No comments:

Post a Comment