Thursday 25 June 2015

برچیدن بساط بمب‌سازی رژیم

قسمتي از سخنراني خانم مريم رجوي در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس- ۲۳خرداد

مريم رجوي:
متأسفانه دولتهای غرب به‌ ویژه دولت آمریکا، با نقض قطعنامه‌های شورای امنیت و دادن امتیازهای بزرگ، این رژیم را به بمب نزدیکتر کردند. بنابراین به دولتهای غرب خاطرنشان می‌کنم هر توافقی که بساط بمب‌سازی این رژیم را جمع نکند، از نظر مردم و مقاومت ایران قابل‌ قبول نیست.
بنابراین، قطعنامه‌های شورای امنیت باید به تمام و کمال اجرا شود. غنی‌سازی اورانیوم باید متوقف شود. بازرسیها از تمام سایتهای نظامی و غیرنظامی باید انجام شود و این رژیم باید درباره ابعاد نظامی پروژه‌های اتمی و متخصصان هسته‌یی پاسخ بدهد.

آقایان!
اگر ولایت‌فقیه مسلح به بمب اتمی نمی‌خواهید، مماشات با آن را متوقف کنید. بر سر حقوق‌بشر مردم ایران معامله نکنید و مقاومت مردم ایران برای آزادی را به‌رسمیت بشناسید.
آقایان! شما سخت در اشتباهید که گمان می‌کنید راه‌حلی وجود ندارد برنامه اتمی آخوندها راه‌حل دارد و آن تغییر رژیم به دست مردم و مقاومت ایران است. البته، چنان که مسعود گفته است: « مقاومت در برابر این رژیم وظیفه و حق مسلم ماست. با او در نبرد بوده و هستیم. با غنی‌سازی، بی‌غنی‌سازی. با اتمی و بدون اتمی. نبرد و مقاومت برای آزادی، حق مسلم مردم ایران در هر وضعیتی است».

No comments:

Post a Comment